17 January, 2011

elok berkawan baik sama lelaki /perempuan ?

salam sayang kpd yg sudi membaca ,,
aku ttbe tertarik nk tulis psl nieyh , eheehhe,

aku t`pk , aku ada 2 org bff {girl n boy }
dua2 baik sgt ngan aku , but aku tataw prob aku nieyh nk cite kt sapa,
ahahaha , aku syg dua2 nieyh ,mcm2 kan kerenah depa, hehehhe

tp kan , kdg2 , bukan suma mslh kite dpt kte citekan kn kt salah sorangnya
aduhh . penin nyahhh! aww
ehemm , bila hal2 cinta nieyh aku salu cite kt si mamat dongga nieyh { hehehhe }
tp klau fmly , aku cite kt kwn haku tuh,
sbb prob dy lbeyh kurang aku jer
eheek :P
but now . bff laki aku tuh da jrg text aku .mybe bz keja kot { sobss }
yg kwn aku tuh asyk dingin jer ngan aku , iskkk
naik rimas mak nyah !!
aku ada masalh ngan seko bdk klaz aku nie , 2-2 xdpt tlg { waaaaaaaaaaaaa}
nan ngeshhh . no one understand me , huhuk





ok lah . xlarat nak menulis .
AKU AKAN KEMBALI MENYANBUNG CERITA
TUNGGU YA,
babai

No comments:

Post a Comment