28 January, 2011

XTAHU TAJUK APA :)ENJOY IT !

bila tengah gila2 nie la hasil nya . wahaha
haii. askum pembuka bicara. lama kan xupdate blog nie , ecehhhh, mcm lah aku ada peminat beriban2.wahahahaha..alamakkk!!xtaw apa nak tulis nie.ok mari bercerita apa yg jadik kt aku masa aku tidak mengupdatekan blog.ehemmm,,,,,,,,awal2 tahun nie,aku cukup bz lah dgn act2 skolah kan.mcm biasa lah rutin seharian seorang pelajar,di bebabi homework yg bnyk nk mampossss!!math,acc,bm,bi,sej,pd.OMG,saya benci homework!!!lepas tuh ada motivasi pulak,sgt memenatkan lah kan.smpai aku telelap dgn beg xkemas,baju xiron.seb bek lahh mak aku gerakkan aku awl2 supaya aku bleh siapkan keja2 tuh.ALHAMDULILLAH :) .pg2 tuh dkt skolah bole pulak ada yg buat muka badmood ngan aku.choiii.aku tegur dy wt nk xnk jer lyn,aku pon buat bodo jer.hehheheheh.xpelah kan,pastuh aku kna muscle pain pulak.aduhh.terseksa idop nyahh!!heheheh
nie pulak syok sniri,kahkha
 aku masih belom baik lg dgn budak kelas aku tuh.hahaaha.xtawu lah apa nak jd.jadi org lah kan ??tp apakan dya,aku hanya manusia biasa, ecececceh :) .
penat nya memegang jawatan s/u nieyhh.bz mengalahkan mak datin taww!!kehulu kehilir mncari maklumat pelajar.hahhahaha..tp xpe,nt dpt sijil kan,haaaaaaa,,aku asyik tulis psl skul jer,xde pon nk cite pasal aku :P
baru2 nie aku demamtp alhamdulillah...beransur pulih :) .biasalahhh RAIN TOWN  kan, asyik hujan jer :)
esok pulak ada larian merentas desa.pnt nyerrrrrrrrr.xterdaya aku. raya cina dpt seminggy cuti ! YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
tp keja skolah bnyk lol .
ok lahhh.
xlarat menulis. SALAM

No comments:

Post a Comment