30 July, 2011

PERLU KE NAK BERKAWAN DGN MELETAKKAN SYARAT MACAM NIE ?

hye, firstly. korang kena paham apa aku nak ckp nih.bukan pasal aku nak menyebok hal org or anything what. but ... apa yg sengal nieh buat mc dy gud gud jerr.
facebook tuh tempat utk berkawan2 jer kan. alaaaahhh, bukan nmpk muke pon klau kau chat ke apa dgn dy. mmg bodoh. klau kau nk letakkan bnyk syarat, better kau xpyh ada acc fb lahh syg oii.
niat yg baik untuk berkawan mst hasilnya akan jd yg t`bek. kebanyakkan yg buat syarat mcm depa gempak sgt is minah2 or mamat2 yg xckup umor. gmba kau xde lah se hot mana kau ckp, tp letak syarat mcm kau cantikkkk sgt seperti fatin liyana . aduhhh kau...

come on sis n lil bro, jgn buat org menyampah nk mengenali korang, rendahkan diri is better than u warn people something like rubbish lahhh . haiyoooo. singkuailoooo

nie lahh syarat2 bangan yg aku baca
P E R H A T I A N : W A J I B B A C A !!!

assalamualaikum ye uollls

♥ before korang nak ADD aku , plz khatamkan benda ny dulu oke . lepas too baru fkir , nak ADD ke takmau ♥

♥ memang aku tak suka ADD2 orang even kau kawan aku sekali pon , bukan perasan HOT kan , tp malas nak dapat feedback yang menyakitkan hati nanti ♥

♥ korang ADD cara baek , aku APPROVE ja semua ♥

: A T T E N T I O N plz : sila menjaga ADAB dan TATASUSILA anda apabila singgah ke page saya oke . Harap Maklum .

*Penat nak APPROVE , penat gak nak REMOVE hampa balek . aku sememangnya takde masa nak ADD2 hampa pon . Sekian Terima Kasih .

♥ sory to say jugak : malas nak ON wall sebab tak suka orang semak semak kan wall aku dengan sumtink like 'HYE' semua too . Rimas kuasa Itik tau . yang sedia semak uhh , bia lantak . aku punya wall , so suka hati aku ♥

♥ tak perlukan STALKER ea utk jd friend aku ♥

♥ STALKER yang sedia ada , sila sila lahh berambos oke . tak hingin nak jd kawan kau pon ♥

♥ ta suka mencari pasal n dicari pasal ♥

♥ jangan pepandai nak describe yang aku ny SOMBONG , KEREK bagai kalau tak kenal aku oke . setakat kau nak usha then cakap cakap belakang , boleh berambos jugak oke ♥

♥ SEPAK DORAEMON t0o sangat sangat memuaskan . na try ?? maii lah . cari pasal selalu dengan aku tau ♥

♥ jangan banyak dok buad gela dengan aku oke . kang masok tak berSIMPANG , keluar elok aku bg berSIMPANG . nak ?? nak ?? takmau kan . so , jangan nakai nakai kat page aku tau ♥

renung2kan lahh

wasslam

No comments:

Post a Comment